Aankomst in Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu Aankomst in Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu

Aankomst in Denver

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

14 April 2004 | Verenigde Staten, Denver

Hallo allemaal!!!

Na een goed verlopen vlucht in Denver aangekomen precies op schema. Bij de douane was het nog ff spannend aangezien het kennelijk nogal speciaal is om voor 6 maanden te fietsen.

Ik kon ook geen kaart laten zien met de route, die zaten niet in mijn handbagage.
Heb uiteindelijk toch een "echt" visum gekregen, want de mooie stempel betekende kennelijk niet echt veel.

Hostal die ik vantevoren had besproken is best redelijk, ik blijf daar maar drie nachten. Dus morgen (=donderdag) ga ik verder naar Grand Juntion met de greyhound.

Tot meels

Groeten
Jelle

• 14 April 2004 - 20:42

Frank En Jan10:

hoi jelle,

je hebt je eigen site? Goed nieuws dat het visum is gelukt! Houdt ons op hoogte, wij zijn benieuwd!
    Hier alles kits. Afgelopen maandag met Jannie, Jaap en Bas in Twent' gefietst.

Hee, veel plezier daar.

groet,
    Frank en Jan10

• 14 April 2004 - 21:27

Jaap:

Jelle,

Is met de fiets ook alles goed? In ieder geval veel plezier en fiets ze. Ik ben zeer belangstellend naar de eerste fietservaring in het land van de ongekende mogelijkheden!

Groetjes, Jaap

• 15 April 2004 - 06:24

Paul:

Hoi Jelle,

Goed om te horen dat je nu een echt visum hebt gekregen. Heb je een beetje goed weer om te fietsen of reis je voorlopig nog met de greyhound? Veel plezier.

Groetjes

Paul

• 15 April 2004 - 07:38

Jelle:

en nu alleen maar jakkeren door America!

Groet van Jeroen en GDR team

• 15 April 2004 - 14:34

Het Swapteam:

Hostal, greyhound, ik dacht dat je ging fietsen?!
    Hoeveel kilo is er al af?!

• 16 April 2004 - 15:55

Epke:

Leuk idee. zo'n site met foto's. Mag aannemen dat je een digitaal fototoestelletje bij je hebt.
    Ben reuze benieuwd de eerste exemplaren te zien.
    En niet teveel in de bus zitten, daar krijg je alleen maar "zitvlees" van wat niet goed is voor je fietszadel.
    Sterkte en vooralveel plezier.
    Epke

• 17 April 2004 - 23:36

Anita:

Lieve Jelle
    Hardstikke fijn je eerste bericht binnen te krijgen!Fantastisch dat het je goed gaat! Succes de eerste dagen op de fiets.Valt het mee of tegen? Liefs Anita

• 18 April 2004 - 18:48

Paps En Mam:

Fijn dat het goed gaat.
    Hier is alles ook OK.
    Als we meer tijd hebben laten we weer wat horen.

• 18 April 2004 - 19:07

John En Mariandl:

Hé, Jelle, erg leuk van je te horen. Kijken nu al uit naar het volgende bericht. Blijf vooral plaatsnamen noemen, dan kunnen we je volgen.

• 19 April 2004 - 10:32

Sytse Teppema:

Nogmaals even een korte reactie op je mailtje, Jelle! Heb gisterenavond op je gewone emailadres van Lycos wat tekst staan!
    Alles goed tot nu toe?
    Groetjes uit Oosterhout!