Nu ook nog een aantal foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu Nu ook nog een aantal foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu

Nu ook nog een aantal foto's

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

23 April 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar ben ik weer. Nog steeds in Moab.

Woensdag in Arches National Park geweest, veel foto's gemaakt, helaas was ik net te laat voor een plek op de campsite. Vandaag, donderdag, regent het en daarom ben ik nu in de bieb om wat foto's op te laden.

Zondag ga ik de White Rim Trail doen in Canyonlands National Park. Dit ga ik georganiseerd doen want zo kan ik er meer van genieten. (t kan ook in 1 dag) Nu heb ik meer tijd om er echt van te genieten

Eerst ga ik nog wat mensen ontmoeten via de vereniging waar ik lid van ben geworden.

Tot meels

Jelle

  • 23 April 2004 - 10:15

    Harold:

    Dat zijn donders mooi foto's. ik wil ook naar de usa!! Groetjes.

  • 23 April 2004 - 11:55

    Anita:

    Hoi Jelle
    Mooie foto's!
    Ik volg je met de dag!
    Liefs Anita

  • 23 April 2004 - 12:25

    John & Mariandl:

    Fraaie foto's en een leuke site om je te kunnen volgen. Geniet er van en tot mails

  • 23 April 2004 - 20:54

    Carl Mutter:

    Hi

    Gaaf kerel, lees met belangstelling je mailtjes.
    De foto's zijn te gek. Vooral zo doorgaan. Afz:een bankloonslaaf

  • 23 April 2004 - 22:25

    Jaap:

    Hai die Jelle,

    ziet eruit als genieten!!

  • 24 April 2004 - 17:58

    Epke:

    Toffe foto's. Ook leuke foto van fiets en tent, zo beleef ik m'n eigen fietstocht weer. Krijg weer echt de kriebels om weer zelf te gaan.
    Veel plezier en blijf fotograferen, dat is toch het leukste voor het thuisfront.

    groetjes

    Mo&Epke

  • 24 April 2004 - 20:06

    Pap En Mam:

    Mooie foto´s.
    Wij genieten met je mee!
    Groeten en tot meels

  • 26 April 2004 - 12:16

    Nathalie:

    Hoi Jelle
    Mooie foto's en nog veel plezier.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jelle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 87285

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: