Nationale Parken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu Nationale Parken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu

Nationale Parken

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

07 Mei 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo daar,

Eindelijk weer een berichtje.

Ben inmiddels vlakbij Bryce Canyon National Park. Maar eerst heb ik drie dagen geleden Boulder Mountain beklommen (2882 meter hoog).

Dit was wel wennen, na het fietsen zonder baggage. De eerste dag fietsen na de White Rim was zelfs in de sneeuw dit was op Koninginnedag.....

Een dag later was het weer perfect weer. Tot nu toe mag ik niet klagen. Ik heb Natural Bridges gezien, Capitol Reef en nu ben ik dus in Escalante. Dit bevat petrified forest. (versteende bomen zeg maar)

Hier laat ik t bij.

Tot later

Mazzel
Jelle

  • 08 Mei 2004 - 12:26

    P&M:

    Wat vond je van de Natural Bridges? Capitol Reef hebben wij niet gezien.
    Fijn dat het allemaal lekker gaat.

  • 08 Mei 2004 - 14:15

    Anita:

    Leuk Jelle dit mailtje van je te mogen lezen.
    Een klimrijke omgeving lijkt het wel.
    Wanneer komen er weer eens foto's?
    Misschien heb je er op het moment niet de gelegenheid voor?!
    Het ga je goed!
    Je Ma en Pa zijn inmiddels weer thuis zoals je al weet.Met Moederdag zien we elkaar weer!

  • 09 Mei 2004 - 15:02

    Rosa:

    He Jelle,

    PH heeft mij jouw site laten zien, erg leuk om je zo een beetje te volgen. Zo te lezen heb je het wel naar je zin. Fietse en tot half oktober.

    Groetjes Rosa

  • 09 Mei 2004 - 19:20

    Rene:

    He Jelle, geweldig avontuur daar zo te lezen. Ben je Lance al tegen gekomen? Misschien mag je z'n gele trui ff lenen, want wat mij betreft heb je die verdient!! Ik heb een fantastische vakantie in Egypte meegemaakt!!! Groetjes,
    Rene

  • 10 Mei 2004 - 17:52

    Peter:

    He Jelle!
    Eindelijk een reactie van mij, na veel virussen en computercrashes. Zo te lezen/zien gaat het je allemaal goed daar. Ajax is eindelijk kampioen!! Leuk feest op Leidseplein gister. Veel plezier, ook van Wendela, Peter.

  • 11 Mei 2004 - 19:36

    Michiel:

    He jelle
    Leuk om wat van je te lezen. Hoe gaat het met je brandertje en de "Fire steel"?
    Tot horens
    Michiel

  • 12 Mei 2004 - 18:09

    Willy Douma:

    He snelle jelle,
    Leuk wat van je te lezen, we wensen je veel plezier. Groetjes ook van Bindert,
    Willy

  • 12 Mei 2004 - 21:14

    Jean:

    Hallo Jelle

    Alles goed met je. Ik heb via Femke een reisverslag van jou gekregen.
    Zoals je ziet kan ik inmiddels ook e-mailen. Ik vind het erg leuk om dit reisverslag van jou te lezen. Het gaat allemaal goed.
    Ik wens je heel veel plezier en geluk en fiets maar lekker door.
    Groetjes en tot horens.

    Jean

  • 14 Mei 2004 - 10:04

    Kirsten:

    Hoi Jelle,

    Leuk zeg om je zo te kunnen volgen. En prachtige foto's. Ik heb wel bewondering voor je dat je zo'n tocht onderneemt. Ik zou het niet trekken denk ik. Heel veel plezier en veel groetjes,

    Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jelle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 87288

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: