Leuk stukje gefietst..... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu Leuk stukje gefietst..... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jelle de Rooij - WaarBenJij.nu

Leuk stukje gefietst.....

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

20 April 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo daar,

Eindelijk weer bericht. Met de Greyhound in Grand Junction aangekomen. Meteen op de fiets richting Colorado National Monument.

Schijnt erg mooi te zijn. Ook veel klimmen. Dat valt zwaar na een 5 uur durende busrit. In het begin twijfel ik of ik de 19 mile naar de campground wel haal. Het is namelijk 4 uur voordat ik aan de klim begin.

Uiteindelijk haal ik het natuurlijk. Om 7.30 ben ik op de campground (half uur voor t donker wordt)

Hierna ga ik een stuk van de Kokopelli Bike Trail fietsen. Ik dacht dat t ongeveer 100 mile zou zijn......blijken t er 140 te zijn. En het is goed voor mountainbikes, maar niet met te veel baggage.....

Af en toe een stukje en af en toe over een "snelweg". Uiteindelijk heb ik 4 dagen over de route naar Moab gedaan en heb ik net onder de 140 miles gefietst.
Ik had voor drie dagen eten mee, maar heb ook een keer met iemand meegegeten. Erg enthousiaste reacties van mensen onderweg gekregen.

Nu in Moab ga ik bekijken of ik de White Rim Trail kan doen.

Nog geen mogelijkheid om foto's te plaatsen helaas...

Tot later!!!

Jelle

  • 20 April 2004 - 18:53

    Anita:

    Hoi Jelle (Utah)
    Zoals je ziet je tweede mail gelezen.Interessant wat je allemaal beschrijft.
    Ben reuze benieuwd die omgeving zelf te kunnen proeven a.s.september!
    Het ga je goed en heel fijn dat het je goed gaat.
    Van hieruit natuurlijk weinig nieuws.Liefs Anita

  • 20 April 2004 - 21:02

    Jaap:

    Hoi Jelle,
    jammer dat het je nog niet lukt om foto's te plaatsen. Zo te lezen moet het erg mooi zijn!
    Veel plezier.

  • 22 April 2004 - 19:02

    Pap En Mam:

    Fijn dat het goed gaat.
    Mooie omgeving he.
    Hier is het ook mooi.
    Gisteren een tropische stortbui gehad.
    Succes verder.

  • 22 April 2004 - 19:48

    Richard:

    Ha die Jelle, ik is maar goed dat ik eef af en toe spreek ander had ik nooit van het bestaan van deze site afgeweten. Ik ben blij dat je je vermaakt. Mazzel Rich

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jelle
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 87818

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: